sunnuntai 10. toukokuuta 2015

KINDA SPORTY

Gaaaah, mikä homma on ollut saada postauksia tehtyä lähipäivinä. Mulla on ollut tapana koodata mun kuvat isommiksi bloggerin HTML:ää käyttäen, mutta nyt se ei enää jostain syystä toimi, vaan muuttaa kuvat ihan rakeisiksi, vaikka teen kaiken täysin samalla tapaa kuin ennenkin. Hetken olin ihan hermoromahduksen partaalla, mutta sitten pienen konsultoinnin jälkeen päädyin siihen lopputulokseen, että muokkaan tästä lähtien kuvat suoraan oikean kokoisiksi photoshopissa ja lisään ne tänne eri muodossa. Kaikkia varmasti kiinnostaa, ja varsinkin teitä, joilla ei ole mitään hajua mistä puhun, mutta nyt oli saatava vähän purkaa tätä turhautumista. :D Ja nyt kun se on "poissa systeemistä", voin taas jatkaa elämääni.

Se olis Helsinkiin-muutto-päivä tänään, iiiiks ja jeeee! En sanoisi, että varsinaisesti jännittää, koska kaupunki on mulle entuudestaan tuttu, ja työharjoitteluunkin oon saanut jo miellyttävän ensikosketuksen. Silti on kuitenkin vähän hassu olo, mutta luottavaisin ja innokkain fiiliksin tässä jokatapauksessa ollaan lähdössä! Kesästä tulee ihan varmasti huippu, koska jo nyt on ihan huikeita juttuja tiedossa ! 

Valkoinen takki - H&M / Paita - H&M / Sininen takki - Adidas / Hame - H&M / Kengät - Nike

Kuvat: Milla / Lack Of Colour

Mitä tykkäätte asusta? :) Mulla oli ainakin kivaa olla näissä, ja tykkäsin tuosta naisellisen ja sporttisen yhdistelmästä sekä myös kokovalkoisesta pienellä twistillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti