perjantai 13. helmikuuta 2015

New toys

Teinpä tässä pari investointia, ja erittäin hyvää sellaista! Kyseessä ovat MacBook Air ja 
45mm f/1.8 objektiivi mun Olympus PEN epl 7:aan. Jee !! Nää oli vähän niinkuin syntymäpäivälahjoja mulle itselleni, ja oon ollut näistä ihan sairaan innoissani! Läppäriä oon oppinut käyttämään jo todella hyvin, vaikka hetken vähän kadoksissa olinkin, koska tämä on mun ensimmäinen Macini koskaan. Uuden läppärin hankinta oli ollut jo hetken aikaa mielessä, ja varsinkin Mikon mielessä, joka aina kirosi mun PC:tä. Kummasti on elämä nyt helpompaa, kun saa läppärin kouluunkin mukaan ilman sen suurempaa vaivannäköä, ja vaikka vähän skeptinen olinkin, niin on tämä käyttöjärjestelmäkin kyllä paljon paljon entistä parempi.
Uutta objektiivia en oo oikeastaan päässyt vielä käyttämään, paria kotona napattua testikuvaa lukuunottamatta, mutta jo niistä random räpsyistä olin vakuuttunut. Tänään olisi kylläkin tarkoitus ottaa vähän asukuvia, joten pian pääsette näkemään miltä jälki näyttää !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti