torstai 28. marraskuuta 2013

Christmas Nazi

Mua jollain tapaa vähän hävettää sanoa tätä, mutta on se vaan pakko paljastaa; mä rakastan joulua. Onhan se jäätävä kaupallisuus vähän hanurista, mutta musta on vaan ihanaa juoda litratolkulla glögiä, tehdä joulutorttuja ja ostaa lahjoja niille muutamille läheisimmille. Rakastan myös ylikaiken kynttilöitä ja pörröisissä kotiasuissa löhöilyä. Ja jouluruokaa. Ainakin suurimmaksi osaksi.
Ylipäänsä se tunnelma; viettää aikaa perheen kanssa, olla vaan. Sitä ei nimittäin tule tehtyä enää näin "aikuisena" kovinkaan usein.

Aiemmin tällä viikolla kävinkin jo tekemässä suurimman osan mun jouluostoksista. Jostain syystä mä tykkään ostella ihmisille lahjoja, jos siis tunnen tämän kyseisen lahjansaajan tarpeeksi hyvin tietääkseni mitä hän mahdollisesti voisi haluta. Muuten mä vedän hirveän stressin päälle, kun onhan se lahjojen osto ja saanti todella vakavaa puuhaa. Tätäkin asiaa hiukan nolottaa myöntää, mutta kiertelin tosiaan kauppoja reippaat neljä tuntia yhtä soittoa, ja jalat oli viittä vaille rakoilla sen jälkeen. Olin ehkä vähän joulukiihkoilija.


Nyt on lahjat söpöissä paketeissa ja sitten täytyy vaan odotella sitä itse joululomaa! Tänä vuonna mulla on edessä vähän erilainen joulu, kun mun isosiskoni on Australiassa ja isä Englannissa, eli ollaan äipän kanssa kaksistaan maisemissa. Päätettiin, että lähdetään Mikon perheen kanssa mökille keskelle valtavia lumikinoksia ja laskettelurinteitä. Kyllä vaan kelpaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti