keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Hölynpölyä

Heipparallaa, ja terveiset sängyn pohjalta. 
Kova flunssapöpö sai musta otteen viime sunnuntaina, ja oonkin ollut sänkypotilaana viimeiset kaksi vuorokautta. Tänään mä uskaltauduin jo poistumaan kotoa, ja piipahtamaan koulussa, mutta nyt ollaan takaisin vällyjen välissä. Vähän meinasi olo ottaa takapakkia, joten täytyy nyt tehdä kaikki sen eteen, ettei tulisi minkäänmoista jälkitautia. 
Koska mun elämä on ollut hyvin tylsää ja mitäänsanomatonta näinä viime päivinä, on mulla ollut aikaa räpsiä kuvia mun kotini uusista koristuksista.


Joo, mullakin on nyt tuo kynttilänjalka. Niin kuin kaikilla muillakin. Mutta se on hieno! Ja niin on tuo "apteekkarin" pullokin, ja harmaa, mun miljoonas ranskankielinen höpötys tyynynpäällinen. Onneksi on H&M Home.

Viime viikonlopun vietin etelässä, niinkin kaukana kuin Helsingissä. Vierailuni aikana pääsin mm. koluamaan Granitin tarjontaa. Niin ihana putiikki, voi että! Mä olisin voinut ostaa sieltä kaiken.
Mutta erityisesti ihastuin Dymoon. Tuohon hullunkuriseen kirjoitus"koneeseen".


Ostin myös lasipurnukan, johon pääsinkin jo dymoilemaan.

Tein myös "ei mainoksia, kiitos"-ilmoituksen oveeni, mutta sitten kun purkit ja ovet loppuivat, ja dymoilu-innostus taas ei, piti keksiä kaikkea muuta "hyödyllistä". Pitää siis ostaa lisää purnukoita.


Nyt pari jaksoa jotain hömpötystä (mun lemppari sanani tässä postauksessa, ja myös koko blogissa) ja illalla uutta Nälkä Peliä!

Ps. Kuinka siistiä on, että mä sattumalta törmäsin uuden Hobitin traileriin, ja se on ulkona jo ihan kohta!!! Ja mulla ei ollut harmainta aavistustakaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti