torstai 4. kesäkuuta 2015

UUTTA KENKÄRINTAMALLA

Hups, tuli vähän ostettua kenkiä. En ollutkaan pitkään aikaan ostanut kyllä uusia, joten annettakoon tää anteeksi. Vaikka neljät kengät nyt ehkä vähän onkin ylilyönnin rajoilla. :D

Päätin päivittää lenkkarivarastoani Adduilla. Superstareja tuntuu näkevän joka toisella nykyään, ja hetken jo mietin, josko itsekin ostaisin ne klassiset valkoiset mustilla raidoilla, mutta sitten näin työkaverillani nämä Gazellet, eikä kauaa mennyt, kun oli omat jo tilauksessa. Niin hyvä päätös! Kengistä on ehtinyt tulla jo mun ehdottomat lempparit, joten näitä tullaan varmaan näkemään jatkossa aika paljon täälläkin.


Sitten päästään korkkari-osastoon, jota en oo päivittänyt piiitkään aikaan, ihan vaan sen takia, etten juurikaan käytä korkokenkiä, ja jos käytän, niin ne kaapista löytyvät perus mustat yleensä sopii joka tilaisuuteen. Syy miksi sivuutin tällä kertaa ne perus mustat on se, että olen menossa heinäkuun alussa häihin, ja mulla on ollut aika tarkka visio siitä, mitä haluan päälleni laittaa. Näihin upeuksiin Nellyn sivuilla törmättyäni ei paluuta ollut; ne sopivat mun visioon täydellisesti ja tarjonnasta löytyi kerrankin myös koko 35. Niin, ja ne myös näyttää super hyvältä. Voi tätä kenkä-onnellisuutta ! Nyt mä en enää malta odottaa niitä häitä !


Sandaalit on vähän niinkuin bikinit, niitä tulee osteltua yleensä joka kesä, vaikka vanhatkin ehkä menisi vielä. Tällä kertaa oli saatava simppelit punossandaalit, ja Mangosta löytyikin aika täydellinen malli, ja vieläpä erittäin edulliseen hintaan. Nettikaupasta koitin kyseisiä sandaaleja väijyä, mutta ne oli ikäväkseni loppuunmyyty. Peli ei kuitenkaan onneksi ollut täysin pelattu, koska päätin viime sunnuntain Ideapark vierailullani piipahtaa paikalliseen Mangoon, ja vilkaista jos heillä sattuisi jollain ihmeen kaupalla näitä kenkiä vielä löytymään koossani. No, tuuri oli mun puolella. Hail Lempäälä !


Neljännet, ja viimeiset kenkähankintani ovat nämä suloiset chunky sandaalit Nellyltä. Ostoslistalla olikin roikkunut jo pidemmän aikaa valkoiset paksupohjaiset sandaalit, mutta en tuntunut löytävän haluaami mallia mistään. Eräitä sandaaleita pohdin niin kauan, että ne ehtivät jo myydä loppuun, mutta sitten onnekseni törmäsin näihin, ja päätin klikkailla ne ostoskoriin heti siltä istumalta. 


Nyt on ainakin kenkiä sitten vähäksi aikaa! Oon aika yllättynyt, että kaikki neljä paria sopivat mulle niinkin hyvin, koska mun jalka on kokoa 35 ja se on myös todella kapea, eli ei siis mikään helpoin räpylä puettavaksi.

Mutta mitäs te tykkäätte mun uutukaisista? Onko siellä muita kesäkengistä seonneita? :D

2 kommenttia:

  1. Ihania <3__<3 Tahdon kaikki! Onneksi allekirjoittaneella oottaa myös kolmet kengät postissa...hihi!

    rolssi.blogspot.com

    VastaaPoista