lauantai 16. toukokuuta 2015

NOSE CUFF

Jep, täälläkin ollaan innostuttu näistä nenäkilluttimista! Hassua tässä on se, että oon kautta aikani vihannut nenääni. On siis aika yllättävää, että innostuin jostakin mikä korostaa sitä vähiten pitämääni osaa kasvoissani, mutta siitä huolimatta tykkään tästä korusta. Ristiriitaista. Ehkä mun omassa mielessäni, korun pitäminen jollain tapaa kaunistaa nenääni? En tiedä :D Joskus jopa mietin, että lävistäisin nenäni, mutta onneksi joku keksi tehdä tällaisia irroitettavia versioita, niin ei tarvitse mennä rei'ittämään. 

Nose cuff - Asos


Mitäs siellä ollaan korusta mieltä? Luulen, että tämä saattaa jakaa mielipiteitä aika paljon.
Postaan pian myös asukuvat, joissa nenäkorukin on mukana :)

4 kommenttia:

  1. Mä tykkään paljon ja oon itsekin käyttäny kovasti, vaikka mulla onkin tosi simppeleitä ne mun korut kun ei oo mitään tuollasta näyttävämpää tullu vastaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nää antaa kyllä musta kivan säväyksen :) varsinkaan kun en muuten oikeestaan koruja käytä.

      Poista
  2. Oo toi on tosi magee, sopii sulle :) Sulla on muutenkin tosi kiva tyyli!
    http://sinaviola.blogspot.fi/

    VastaaPoista