perjantai 3. huhtikuuta 2015

HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ !

Pikamoikkaus täältä kotisohvalta ! Ihanaa pääsiäistä tyypit ! Rentoutukaa, syökää, juokaa, nauttikaa !


Mun hedelmäkori ei oo ollut koskaan noin täynnä, hahah! Innostuin eilen vähän Lidlissä... 
Eilisestä puheenollen, pakko jakaa teillekin eräs hämmentävä tarina..  Kun menin ostamaan "kantis" kukkapaikastani Puketista kimpun kukkia, kysyi eräs vähän vanhempi rouva multa pikaisesti aionko ottaa yhden vai kaksi kimppua (kaksi sai vähän halvemmalla), ja hänellä oli siis yksi kimppu itsellä kädessä. Mä ystävällisesti vastasin, että yhden kimpun otan vaan, niin siinä samassa silmänräpäyksessä kyseinen rouva nappasi mun kimpun käteensä ja sanoi myyjälle, että me ostetaan nää yhdessä. Mä olin kovin hämmentynyt ja sanoin vaan, että ei mulla ole käteistä, pelkkä kortti vaan, ja sitten rouva passitti mut maksamaan ja alkoi itse kaivaa lomppakkoaan, jos hänellä sattuisi olemaan antaa mulle rahaa. :D Well I hope so !?! Nainen löysi rahaa, nakkasi sen mulle käteen ja tokaisi taas hämmentävän nopeasti, että "tää vaaleampi kimppu oli mun" ja sitten se olikin jo hävinnyt. Mä lähdin kävelemään kohti ruokakauppaa, kunnes tajusin, että voi veeeee rouva "maksetaan yhdessä" oli vienyt mun rakkaudella valitseman täydellisen kirkkaan keltaisen kimpun ja jättänyt mulle tuon tummemman. Siis ihan kamalaa, tiedän! :D Pakko myöntää, että olin oikeasti tästä vähän harmissani, kunnes päätin, että se on aika vammaista, olihan kyse pelkistä tulppaaneista. 

Nyt mä alan valmistautumaan kokkailuun! Saa nähdä saadaanko kelvollista illallista vai jäädäänkö ilman.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti