perjantai 27. helmikuuta 2015

Grey jacket

Hassua miten moneen kampaajallakäynti-postaukseen oon törmännyt viime aikoina, ilmeisesti en siis ole ainoa, joka koki tarpeekseen vähän uudistua. :D Ehkä se on tää kevät ! Tiistaina hankkiuduin siis vihdoinkin kesäkuusta asti kasvaneesta juurikasvustani eroon. Laitettiin samalla myös latvoihin oikein viileää, jopa vähän harmaaseen taittavaa vaalennusta, joten nyt on taas hiusahdistus hetkeksi taltutettu. Sain kampaajaltani myös ilouutisia; mulla kasvaa kuulemma vaikka kuinka uutta hiusta! Oon tässä jo hetken aikaa angstaillut äkillistä hiustenlähtöäni, joten voi vitsi miten iloiseksi tulin, kun kuulin, etten kaljuunnukaan lopullisesti !

Hattu - H&M / Aurinkolasit - Topshop / Mekko - Monki / Takki - Sheinside / Kengät - Bianco

Kuvat: Milla / Lack of Colour

Mulla on ollut viime päivinä vähän kipeä olo, joten nyt vuoraudun peittoon, laitan Sons of Anarchyn pyörimään ja selailen ehkä ihan vähän nettikauppoja (koska kummasti se auttaa ihan mihin vaan). Huomenna kutsuu Jyväskylä pitkästä aikaa!
Kivaa viikonloppua ! :)

4 kommenttia:

  1. Nää kuvat on taas ku jostain muotilehden kannesta <3 voi herranjestas!!!! Upea kokonaisuuskin <3 toivotaan ettet sairastu nyt :// peittovuori kuulostaa hyvältä!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, kiiitos! Ihana sinä ja sun mieltäylentävät kommentit, pus! <3

      Poista
  2. Ooooh mikä asu! :D Täydellistä, just niinku muotilehdestä ^ :D Ja hei, mun veli ei tullutkaan nyt, mutta oon täällä kipeenä.. Eilen oli ihan kamala päivä ja tänään ihan ok, mutta niin.. Oisko sulla ees aikaa treffata? Toisaalta vois helpottaa (henkisesti jos ei muuten) mun oloa käyä suihkussa ja vähä laittaa muutaki päälle ku yöppäri.. Asun sitäpaitsi ihan keskustassa niin ehkä siihen ei kuolis, jos napsittais parit kuvat tai vaikka käytäis ees kahvilla...? :D Vai onko sun aikataulut jo buukattu täyteen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiiii kiitoooos<3 Ja todellakin voidaan treffata, jos sulle sopii sunnuntaina? :) Esim joskus kahden aikoihin? Olis kivaa kahvitella, jos oot sit jo kunnossa :)

      Poista