keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Blue Jeans

Ostin viime viikolla ihan täydelliset, perus siniset farkut. Niin klassinen ja yksinkertainen vaatekappale, mutta silti niin hemmetin vaikea löytää! Ainakin siis mun mielestä, vaikka farkkuliikkeessä olenkin töissä. Tuntuu, että kaikissa on aina jotain vikaa; ihan liian pitkät lahkeet, joita ei jaksa lyhentää, liian löysät puntit tai liikaa kulutuksia. Suuren suuri kiitos siis Levikselle näistä!
Ainoa epäilys näissä Super Skinnyissä oli se, että ne ovat matalavyötäröistä mallia, josta meikäläisellä tuli ainakin aika ikävästi teinivuodet mieleen, mutta loppujen lopuksi oon tähän vyötäröönkin todella tyytyväinen, ja niin on muuten mun kankkukin, hahah. Vuosikaudet olin pitänyt pelkkiä korkeavyötäröisiä malleja, ja unohtanut täysin miten pyöreältä peppu voikaan "oikeissa" pöksyissä näyttää. Belfieitä en kuitenkaan alkanut teille räpsimään, mutta oikeastaan peppuakin upeammat on nuo lahkeet, jotka on kerrankin mun minijaloille sopivat !

Hattu - Brixton / Takki - Mango / Farkkupaita - Carlings / Farkut - Carlings (Levi's) / Kengät - H&M

Nyt iso kuppi teetä ja Sons of Anarchy pyörimään, hyvää yötä tyypit !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti