perjantai 5. syyskuuta 2014

BERLIN PHOTO DIARY

Berliini. Graffittien, hipstereiden ja fiksipyörien luvattu maa. Upean värikäs, taiteellinen ja vapaamielinen kaupunki, joka oli mulle heti kotoisa, ja olisin voinut asettua sinne vaikka siltä istumalta. 
Me vietettiin meidän viisipäiväinen visiittimme lähinnä Friedrichshainin, Kreuzbergin ja Mitten kaupunginosissa, jonka lisäksi tehtiin parit täsmäiskut Neueköllniin ja Plänterwaldiin. Mä olin ennen meidän matkaa viettänyt aika kiitettävän määrän aikaa koneella etsien kaikki parhaat tärpit Berliiniin, ja haastattelin myös kavereita ja tuttavia, jotka siellä olivat aiemmin käyneet, ja näin jälkikäteen olen todella iloinen, että niin tein, koska siitä oli suunnattomasti apua. Berliini on valtava kaupunki ja siellä täytyy tosiaan tietää mitä haluaa tehdä tai minne mennä. Näitä kaupunginosia mulle suosittelivat ihan kaikki lukemani blogit/nettisivut ja kaikki ihmiset joiden kanssa keskustelin, ja niitä mä voin lämmöllä kyllä suositella itsekin eteenpäin!
Palaan muutamaan yksittäiseen kohteeseen vielä myöhemmin, nyt antaa kuvien puhua puolestaan;


Kuvissa meidän asunto Friedrichshainissa, Mauerpark (sunnuntaisin järjestettävä iso kirppistapahtuma), East Side Gallery, Voo Store Kreuzbergissä, Tempelhofer Park (entinen lentokenttä, joka toimii nykyisin puistona), Hengailumestat Spreen varrelta Kreuzbergistä, Club Der Visiönäre ja Badechiff, Brandenburgin portti, putiikkeja Mittessä sekä Berliinin tv-torni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti