perjantai 4. huhtikuuta 2014

Flu

Mun vastustuskyvyssä on kyllä jotain pahasti vialla, makaan nimittäin taas vaihteeksi flunssaisena sängyn pohjalla, ja pieni paniikki alkaa olla tuloillaan, kun koko viikonloppu pitäisi olla töissä, eikä olossa näy mitään paranemisen merkkejä. Ei olisi nyt tosiaankaan ollut varaa mitään pöpöä saada, koska kouluhommatkin kaatuu pian päälle, kun aikataulut on mennyt ihan puihin. Voi veeeee.
Ainoa hyvä puoli tässä on se, että oon ehtinyt piipahtamaan tänne blogin puolelle kerrankin.

Oon niin fiiliksissä keväästä, etten meinaa housuissani pysyä. Tyttöjen kevät_retki (näin sen nimesin) Tukholmaan vaan lähestyy, myös vappu ja helsinki lähestyvät, veronpalautus kirje saapui eilen ja ilahdutti kovasti mun flunssaista mieltä, linnut laulaa, aurinko paistaa ja mitä näitä nyt on.
Mikko toi eilen pianon meille kotiin. Jään odottelemaan, että se tulee kotiin, ja soittaa mulle parantavia serenaadeja. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti