keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Bianco vip-shopping

Viime viikolla vietettiin Hämeenkadun Biancossa pientä vip-iltamaa. Mä olin kylläkin ihan vaan töiden puolesta paikalla, mutta oli kivaa silti olla mukana. Porukkaa saatiin aika mukavasti paikalle, ja mä sain päivän päätteeksi syödä left-overseja, eli hyvin meni kaikin puolin!

Alla muutama räpsy meidän upeasta tarjoilupöydästä, jossa komeili tunturisalaatti-ruissipsit, mozzarella-basilika-tomaatti-tikut, maailman söpöimmät suklaa-mousse asiat sekä tottakai skumpat. Oii ettäää. Arvatkaa vaan oliko vaikeaa pitää näpit erossa noista herkuista...



Lisäksi vielä yksi kuva taannoisesta dress to impress-päivästä. Itse vip-illalta mulla ei ole kuvaa meistä myyjättäristä - tosin mä en kyllä kokenut ihan niin hemaisevalta siellä näyttävänikään, joten ihan hyvä näin!

Ilmeisesti oli kovin jännä kuvaustilanne, kun noin "luontevasti" osasin kameran edessä olla. :D

Nyt project managementin tenttiin, ja sittenpä oliskin tältä vuodelta kouluhommat ohi, bujaaa! Illalla mennään sitten vielä Mikon kanssa tsekkaamaan uusin Hobitti, jes jes jes!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti