torstai 17. lokakuuta 2013

Epäiletkö millonkaan että et jaksaisikaan niellä enempää?

Niin se aika vaan kuluu, eikä meinaa pysyä itsekään tässä kaikessa mukana. Tällä hetkellä mulla on "syysloma" meneillään, mutta melkoista haipakkaa meinaa olla silti. 
Tässä kuitenkin vähän otteita viime ajoilta;

Söin ensimmäistä kertaa Ikean lihapullia, ja pakko kyllä sanoa, että olin aika pettynyt. Mistä kaikki hössötys?? Eihän ne edes maistu miltään..
Ruuan sijaan mä oonkin keskittynyt hamstraamaan Ikeasta kaikkea muuta, oikein maukasta. Mikko tottakai kokoamishommissa. No ei vaan, mä autoin kyllä!

Ennen tätä viikon pientä hengähdystä olin hukkua kouluhommiin. Oli niin monta isompaa ja pienempää tehtävää, että tuntui loppuvan jokaisesta vuorokaudesta tunnit kesken. Koulun ohella piti myös tottakai käydä töissä, ja käväisimpä pikaisella visiitillä Helsingissäkin, koulutuksen merkeissä kylläkin. 

 
 Saatiin töihin tuollainen ihanaakin ihanampi kaulahuivi, joka on ehkä isoin koskaan näkemäni sellainen, ja sen syövereihin on ihanaa uppoutua. Oon myöskin saanut asuntoni melkein valmiiksi, paria pikkujuttua lukuunottamatta. Telkkarista näkyy lauantaiset lastenohjelmat, jotka on olleet kova sana, nyt kun mulla on taas noin vuoden tauon jälkeen televisio. Oon innoissani katsonut myös Vain elämää ja Siltaa. Muuten se pysyykin aika pitkälti kiinni, koska en oikein osaa hyödyntää sitä. Koneelta on niin paljon helpompaa katsoa kaikkea.

 
 Reilu viikko sitten vietettiin mun tupaantuliaisjuhlia, jotka osoittautuikin oikein hyviksi kemuiksi. Vieraita oli tosin mun kämpän neliöihin nähden aivan liikaa, ja meno oli melkoisen äänekästä, mutta pääasia, että kaikilla oli hauskaa.

 
 Oon kovin rakastunut sukkahousuihin, ja vähän harmittaa, kun alkaa olemaan niin kylmä, että pian ei ehkä enää tarkene edes noilla paksuilla. Tai sitten laitan kolmet päällekäin. 

 
 Vihaan kylmää ja märkää, mutta on syksyssä jotain hyvääkin, nimittäin kynttilät ja niiden fiilistely viltin alla. Nyt kun ajattelin yrittää kotihiireillä jonkin aikaa, niin täytyy varmaan hakea lisää tuikkuja kaupasta. Kotihiireilyn (saa nähdä onnistuuko se edes, liikaa on pikkujouluja ja tupareita ja opiskelujuttuja, joista täytyisi osata kieltäytyä) lisäksi mä olen päässyt taas kuntoilun makuun. Löysin siedettäviä proteiinipatukoita, ja hankin vihdoin myös magnesiumia ja d-vitamiinia. Oon muokannut myös treenini aivan uusiksi, ja nyt se tuntuu melkoisen hyvältä.

 Kuva on viime viikkoiselta Hämeenkadun Approlta, joka osoittautui melkoisen kohtalokkaaksi. Oli riehakas ilta kaikkien niiden väkevien vetämisen jälkeen, joten seuraavana päivänä päätin, että nyt täytyy ottaa vähän takapakkia. Vihaan muutenkin sitä seuraavan päivän, ellei parinkin seuraavan päivän krapulaa. Mitään tipatonta en aio julistaa, vähän jos vaan saisi tuota baareilua vähennettyä, niin säästyisi ainakin rahaa.

 
Viime viikon lauantaina ahdoin itseni Tampereen messukeskukseen katsomaan PMMP:n jäähyväiskeikkaa, jota olinkin jo kovasti odotellut. En siis niitä jäähyväisiä, mutta sitä keikkaa. Osasin jo odotella jotain ihan huikeaa, ja sitä se kyllä nimenomaan olikin. Hiestä märkänä hypin ja heiluin, ja huusin ääneni käheäksi. Oli ehkä mahtavin keikka, missä mä olen koskaan ollut.

Nyt lähtee Girlsin toinen tuokkari pyörimään, ja sitten pikkuhiljaa töihin. Tottakai kun on koulusta lomaa, niin mä ravaan vaan töissä. Ei tässä siis oikeasti ole lomasta tietoakaan, mutta isot euron kuvat silmissä mennään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti