torstai 12. syyskuuta 2013

Hiusten hemmottelua

Tilasin taas NordicFeeliltä vähän hiusten hemmottelu-juttuja.


Redkenin tuotteissa pysytään edelleen, tosin tällä kertaa päätin kokeilla taas jotain uutta. Aikaisemmin mulla on ollut käytössä tuotesarjan Extreme, mutta All softin tuoteselostus kuulosti myös sen verran houkuttelevalta, että täytyi laittaa tilaukseen. Extremen shampoo mulla on edelleenkin käytössä, hopeashampoon rinnalla.
Hoitoaineen lisäksi mä sain vihdoinkin tilattua Tangle teezerin, joka tulee muuten aika suureen tarpeeseen. Ja sain sen vielä noin huikean värisenäkin!
Olen aikaisemmin ollut jostain syystä vähän epäileväinen sitä kaikkea Tangle teezer-hypetystä kohtaan; olen kai ajatellut, että ei sillä hiusharjalla niin väliä ole. Mutta nyt kun vähän jo pääsin tekemään testiajoa, niin kyllä vaan erilaiselta tuntuu! Ja siis erittäin hyvällä tavalla. Säästyy ehkä tämänkin neidin hiukset, kun saa kunnon harjalla harjailla.

Nyt kombinaatio Ally McBealin toista tuotantokautta, markkinoinnin perusteita ja ranskan alkeita. Jes jes.

2 kommenttia:

  1. Oon kuullu tuosta harjasta ihan hullun paljon, mutta en oo ikinä kokeillukkaa! :D Onko se oikeasti niin hyvä ku mitä porukka puhuu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se kyllä hyvä :) ei revi hiuksia ja on tosi hellä muutenkin.

      Poista