torstai 16. toukokuuta 2013

Pari uutta Melodicaa

Paitsi, että ei nämä ehkä enää niin uusia ole, kuvailu on vaan vähän jäänyt.
Veitsi-paidan ostin töistä ja hunter parkin mä sain. Tarkoitus olisi vielä leikellä molemmista hihat pois, jotta ne asettuvat mun päälleni vähän paremmin. Kumpikin paita kun sattuu olemaan miesten kokoa M.




Huomenna mua jännittää todennäköisesti enemmän kuin koskaan. Menen nimittäin nielurisaleikkaukseen. Saa nähdä miten pitkä ja kuinka tuskallinen saikku mulle tästä tulee, tai kuinka nopeasti mä menetän järkeni, kun en saa syödyksi. Hirvittää kieltämättä aika paljon.
Pitäkää mulle peukkuja!

2 kommenttia:

  1. Mehujäitä koko pakastin täyteen, ja mahdollisesti jotai apteekin Bafusineja jos lekuri antaa niille luvan! Ne puuduttaa nielua! ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vinkeistä! Lääkäri määräs aika tujun Panacod-kuurin ja tää itseasiassa jopa toimii:) mehujäätä oon kans vetänyt!

      Poista