keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Details for saturday's celebrations

 Lauantaina olisi sekä mun kämppiksen että hänen siskonsa (joka on myös mun ystävä) ylioppilasjuhlat. Marialle mun oli tarkoitus tehdä yo-mekko, mutta tuon nielurisaleikkaukseni takia hommat ei ihan menneetkään suunnitelmien mukaan. Mä olin alusta saakka mukana suunnittelu-prosessissa, mutta kaikki muu kiitos kuuluu kyllä mun ihanalle äidilleni, joka ompeli hamosen alusta loppuun saakka yksin. Pääasia nyt kuitenkin, että mekko saatiin valmiiksi!

Sittenpä tulikin eteen sen oman asun pohdinta. Mihinkään uuteen mulla ei ole tällä hetkellä varaa, joten täytyi tyytyä vanhojen mekkojen sovitteluun. Ihan hirveästi juhlamekkoja mulla ei ole, koska en ole enää pitkiin aikoihin osannut tai oikeastaan edes tykännyt sellaisia käyttää. Muutama mulla oli kuitenkin hengarissa, ja päädyinkin erääseen kirkuvan oranssiseen vaihtoehtoon. Itse mekkoa mä kuvailen varmaan vasta lauantaina, mutta tässäpä asuste-arsenaalia;

Kengät ostin Kampin BikBokin avajaispäiviltä, eli siis jo viime talvena. Kertaakaan mä en ole niitä vielä käyttänyt, joten nyt on korkea aika. Ja ihanat ne onkin!
Kello on Espritin, ja kaulakorun bongasin hetki sitten Seppälästä. Leijonavyö taas on kirppislöytö, ja nimenomaan siis löytö. Taisin maksaa siitä euron, ja nyt oon aivan rakastunut siihen.

Toivottavasti lauantaiksi saadaan pelkkää auringonpaistetta! Ja toivotaan, että mun hirveä punoitus (auringonpalvonta gone wrong...) on siihen mennessä muuttunut edes vähän rusketusta muistuttavaksi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti