torstai 16. elokuuta 2012

Time is running out

Tiistaina mä lähdin pitkästä aikaa lenkille. Tilasin vähän aikaa sitten hirmuisen kivat juoksuhousut ja urheilutakin, joita piti tottakai päästä kokeilemaan. Mulla on tapana motivoitua urheilusta vasta sitten, kun mä saan jotain siihen liittyvää kivaa materiaa.

Lähdin intoa täynnä suunnistamaan ensimmäisenä mieleen juolahtaneeseen suuntaan, ja päädyinkin sitten jollekin luontopolulle. 

Hirveästi löytyi kaikkea mielenkiintoista nähtävää, joten lampsin sitten vaan suuna päänä eteenpäin tuonne metsään.

Törmäsin myös tällaiseen nähtävyyteen. Katsoin kauempaa, että tuo on jotain savea tai vastaavaa, mutta kun tulin lähemmäs, tajusin, että se olikin ihan hiton oksettavaa vettä.

Siellä ne ankat (vai mitä nuo nyt ikinä onkaan) jokatapauksessa viihtyi.... Yäk.
Oikeasti mä säikähdin noita ankkaolioita, koska luulin ensin, että ne on jotain koristelintuja. :D Sitten yksi niistä alkoikin pulikoimaan tuolla liejussa....

No, kaiken tämän luonnossa samoilun jälkeen mä selvisin takaisin kävelytielle, mutta tajusin siinä samalla, että olen eksynyt, enkä osannut yhtään arvioida mihin suuntaan mun täytyisi lähteä, jotta en päätyisi vain entistä kauemmas.
Jonkin aikaa pyörin ympäriinsä ja meinasin jo panikoida, mutta löysin onneksi perille! 

Sellainen reissu se; tänään uusi suunta, ja uudet luontopolut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti