perjantai 17. elokuuta 2012

Happy day

Mulla oli torstaina vapaapäivä, ja sattui vielä käymään niin hyvä tuuri, että aurinko paistoi ja oli ihanan lämmintä. Päätin siis, että ulos on lähdettävä.
Suunnattiin mun kaverini kanssa minne muuallekaan kuin ruttopuistoon.



Ensin haettiin jäätelöt Stockan Robert's Coffeelta.




Puistoilun jälkeen mentiin vielä pyörimään muutamille kaupoille. Mä löysin uudet neonvihreät kuoret mun puhelimeen, ja sovittelin tota söpöä hattua, mutta en saanut sitä kunnolla päähäni, koska siinä oli niin iso hälytin typerässä paikassa. :D 


Huippu päivä kaiken kaikkiaan, aamusta asti oli niin superi fiilis, varmaankin ton auringon takia. Mä kun luulin, että syksy tuli jo, mutta sain sentään vielä yhden kesäpäivän!

Huomenna lähden Pirkanmaalle ja palaan sieltä vasta ensi viikolla, joten sayonara siihen saakka! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti