tiistai 16. kesäkuuta 2015

PYJAMA PÄÄLLÄ

Lähdin viime lauantain blogi-piknikille mun uudessa Monkin setissä, jonka bongasin ihan sattumalta viime perjantaina, kun olin auttamassa ystävääni löytämään jotain päällepantavaa juhliin. Paha virhe mennä rahattomana makutuomariksi.
Ihastuin kuitenkin tähän settiin sen verran, että pakkohan se oli kotiuttaa. Tietyllä tapaa setti muistuttaa mun mielestä pyjamaa, mutta se on toisaalta osa sitä viehätystäkin, ja ihan mielelläni mä viiletänkin kaupungilla näin rennoissa vermeissä. Eikä tarvinnut piknikilläkään miettiä miten päin istua, koska ei ollut vilauttelu-vaaraa, eikä palanut selkä tai olkapäätkään, joten aika hyvän valinnan tein :-D

 Hattu - H&M / Setti - Monki / Reppu - Adidas / Kengät - Adidas

Kuvat: Annieveliina

Mä en malta odottaa juhannusta enää !! Mutta onneksi siihen on enää pari päivää aikaa. Ollaan menossa porukalla mun ystävien saareen Nauvoon, ja oon ihan super täpinöissäni tästä reissusta. Nyt vaan peukut pystyyn, että saadaan hyvät säät ! 

4 kommenttia:

  1. Oi että miten ihana asu taas! Itsekin odotan juhannusta, toivottavasti ei sada :)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana ja niiiiin sun näkönen asu!! En malta oottaa että pääsen vaihtaan sun kaa kuulumisia :3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiiii, kiitoos : ) Mäkään en malta oottaa sitä !! <3 JEE huippua, että te tuutte meidän mukaaaan !

      Poista