maanantai 8. kesäkuuta 2015

KAKKUA JA VÄHÄN LISÄÄ KAKKUA

Mun uusin innostus - kakut !
En oo ikinä ollut mikään makean suurin ystävä, mutta jostain syystä oon lämmennyt kakuille viime aikoina. 
Valkosuklaa-daim-kakkua Lasipalatsin kahvilan terassilla. Varmaan sanomattakin selvää, että erittäin hyvää oli.

Viime viikolla tehtiin Miran kanssa visiitti myös kauppatorin läheisyydessä sijaitsevaan Hymy Raw Food Caféen. Pääsin syömään ihka ensimmäistä kertaa raakakakkua, ja voi vitsi, kun oli hyvää !! Fiilistelin myös paikan hauskaa sisustusta. Mäkin haluun värkätä vanhoista kirjoista jonkun pöydän !
Otettiin molemmat erilaiset kakkupalat, jotta päästiin maistamaan kahta makua. Valkattiin yllä näkyvä porkkanakakku ja alla näkyvä suklaakakku, jossa oli mukana myös vadelmaa ja banaania ja vaikka mitä muuta ihanaa.
Oon aiemmin maistanut mun äidin tekemiä raakakarkkeja ja -jäätelöä, jotka oli molemmat hyviä, ja nyt viimeistään näiden kakkujen jälkeen oon koukuttunut raakakuokaan. Tai ainakin raakaherkkuihin.

5 kommenttia:

  1. Tuliko vähän kakkunälkä taas! Uusiks mahollisimman pian���� -mira-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pitää kyllä mennä! Katoinki facebookista, että siellä olis uusia kakkumakuja tarjolla ;D

      Poista
    2. Oijoijj sitte mennään kyllä ehdottomasti testaamaan ��

      Poista