torstai 29. tammikuuta 2015

Home Details

Pitkästä aikaa vähän kotijuttuja!
 Meidän koti on pieni yksiö Tampereen keskustassa, joka muistuttaa mun mielestä enemmänkin jotain ateljeeta, kuin minkäänmoista asuntoa. Pöytää ei käytetä oikeastaan koskaan, ja nytkin löhöilen meidän "loungessa", eli levitettävällä sohvalla, joka joskus levitettiin, eikä sitten koskaan kasattu sitä takaisin, koska se on niin paljon parempi näin. Meidän asunnossa on paljon soittimia Mikon puolesta, ja sitten taas mun puolesta kaikkea mistä milloinkin löydettyä värikästä tavaraa ja taulua, sekä mun väsäämä valokuva-installaatio. Niin, ja meidän yhdessä väkerretty, euro-lavoista tehty sohvapöytä, joka on todellisuudessa edelleenkin kesken, eikä varmaan valmistu koskaan. Haaveilen isommasta asunnosta, jonne saisi vielä lisää kaikkea ihanaa taidehässäkkää esiin ja ehkä vähän omiakin maalauksia. Mun mielestä koti kertoo aina ihmisestä jotain, ja vaikka tää mun tämänhetkinen luukku kovin pieni ja vähän turhan ahdas onkin, on se silti ihan just mua.


Eilen mä laitoin vihdoinkin vaihto-hakemukseni eteenpäin, iiik ! Haut lähti järjestyksessä näihin viiteen paikkaan; 1) Nizza, Ranska 2) Amsterdam, Hollanti 3) Berliini, Saksa 4) Haag, Hollanti ja 5) Budapest, Unkari. 
Nyt sitten jännätään minne pääsen, pitäkää tekin mulle peukkuja !


Translation: Here's some pictures from my home. I think that your home says something about you as a person, and, well this is just pure me. My dream would be to have a bigger apartment where I could hang my own paintings and collect even more interesting second hand furtiture.

Yesterday I submitted my exchange-forms, yayy ! I applied to Nice, Amsterdam, Berlin, Hague and Budapest, so keep your fingers crossed for me !

4 kommenttia:

  1. Ihanan persoonallinen ja kodikas kämppä!! Mulla oli yks kamu Nizzassa vaihdossa ja tykkäs niin paljon että hyvä ettei sille tielle jääny ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos :)) oii, kiva kuulla! Sinne kelpais kyllä lähtee!

      Poista
  2. Onpa kyllä jotenkin viihtyisän ja persoonallisen näköistä :)<3

    VastaaPoista