maanantai 5. tammikuuta 2015

2015

Tänä vuonna (tai oikeastaan viime vuonna, heh heh) juhlittiin vuoden vaihtumista Mikon ja Sonjan äidin luona Vammalassa. Oltiin päätetty jo pitkän aikaa sitten, että tällä kertaa juhlitaan oikein isosti, ja kerrankin tälläydytään. Saatiin mitä mielettömin porukka kasaan, johon liittyi meidän poppoon lisäksi myös Mikon ja Sonjan sukulaisia, sekä mun isosiskoni ja hänen poikaystävänsä. Oli ihanaa vaihtaa vuotta just niiden, tärkeiden ihmisten kanssa.


Mitä uudenvuoden lupauksiin tulee, mä tein niitä muutaman.

Ensiksi, mä aion opetella kokkaamaan.
Toiseksi aion myös opetella lisää valokuvausta.
Kolmanneksi, aion katsoa Kummisedät, koska believe it or not, en oo koskaan niitä nähnyt. 
Neljänneksi, aion juoda lisää vettä ja syödä yleisesti ottaen terveellisemmin. Herkkulakko !

Näiden konkreettisten lisäksi lupasin myös rakastaa itseäni enemmän, nauttia kaikesta mitä eteen tulee ja lopettaa turhan stressaamisen. Kovin kliseiseltä kuulostaa, mutta tästä vuodesta on tulossa ehkä haasteellisin ja erilaisin tähän mennessä, joten itsevarmuutta ja positiivista energiaa kaivataan. Tänä vuonna mä suoritan viimeiset kurssini Tampereella, sen jälkeen suoritan sekä työharjoittelut paikoissa X ja Y ja noin viiden kuukauden vaihdon todennäköisesti joko Ranskassa, Hollannissa, Unkarissa tai Englannissa. Mä en ole koskaan asunut ulkomailla, ja vielä vaikeampaa siitä tekee se, ettei Mikko tule mun mukaan. Odotan silti näitä molempia muutoksia aivan innoissani enkä malttaisi enää odottaa, että saan tietää missä aion ensi kesän, syksyn ja talven viettää, mutta tottakai se jännittää. Tänä vuonna toivon, että opin itsestäni lisää, nään lisää upeita paikkoja, tapaan upeita uusia ihmisiä ja pääsen tekemään työharjoitteluni juuri niissä yrityksissä, jotka kiinnostavat mua eniten, joissa pääsen toteuttamaan itseäni ja oppimaan paljon uutta. 
Toivon saavani kasapäin ihania kokemuksia tältä vuodelta !

2 kommenttia:

  1. Ei hele miten ihania herkkuja teillä on ollu! Mie pietän tsemipeukkuja sulle pystyssä työharjotteluja ja muita tulevia seikkailuja silmällä pitäen :) (Y)!!

    VastaaPoista