torstai 18. syyskuuta 2014

Sisäpihalla


Lisää Berliiniä, tällä kertaa meidän kämpän sisäpihalta. Ei yhtään hassumpi!
Sain tosiaan vihiä tuosta upeasta Friedrichshainin asunnosta eräältä asiakkaaltani (jep, kaikkea sitä vastaan tulee kun on vaatekaupassa töissä) eikä tarvinnut kyseisen naisen kauaa paikasta kertoa, kun mä olin jo päättänyt, että tuonne mekin sitten majoitutaan. Ja niinhän mä sitten otin asunnon vuokraajiin yhteyttä, ja saatiin kuin saatiinkin kämppä käyttöömme viideksi päiväksi. Ja pyörät siihen kylkeen. Ei olis voinut paljon paremmin enää mennäkään.

Vielä yksi Berliini-postaus tulossa, ja sen jälkeen lupaan kirjoittaa jostakin ihan muusta. En tiedä onko se tämä syksy vai mikä, mutta oon saanut taas ihan hirveän innon tätä bloggaamista kohtaan! Tekisi mieli kauheasti kuvata ja kirjoittaa, mutta katsotaan mitä saan aikaiseksi. Oon pyöritellyt päässäni myös ideaa täysin uudesta blogista, mutta se jää ainakin vielä toistaiseksi sinne ajattelu-asteelle.

2 kommenttia: