keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Those summer nights

Mulla on ollut jotenkin ihan sairaan ihana kesä. Mä oon ehtinyt tekemään vaikka mitä, vaikka mulla onkin ollut myös paljon töitä. Aurinko on paistanut ja kroppakin on saanut vähän väriä pintaan, on ollut mökkeilyä ja festareita, spontaaneja ryyppyreissuja, puistohengausta, uimista, saunomista ja musiikkia. Eikä kesä ole vielä lähimainkaan ohi! Vielä on monet kesäillat viettämättä, Särkänniemi testaamatta, ja Berliini kokematta.
Voi kun syksy ei tulisi koskaan.

Vähän lässähtänyt human pyramid ja puisto sunnarit.

Samperin hyvää feta-avokado-sipuli-salaattia Salad Barista.


 
Laivaravintola Little Joe, ja erittäin mainiot lankkupitsat.



Kolme viimeistä kuvaa viime sunnuntailta ja maanantailta, jotka vietettiin pienellä porukalla mökkimaisemissa. Pelailtiin seurapelejä, nautiskeltiin viiniä, saunottiin ja uitiin ihanan lämpimässä järvivedessä. Kyseiset uiskentelut oli mulle toiset tälle kesää, ja se ensimmäinenkin kerta oli vasta noin viikko sitten.

Eilen mä kävin ensimmäistä kertaa body attack-tunnilla, ja ihastuin suoraan sanottuna päätä pahkaa. Sopivan helppoja liikkeitä ja samalla tehokasta. Olo oli äärimmäisen euforinen ja hiki vaan virtasi, joten tiistain attack + cxworx-combo saattaa hyvin mahdollisesti vakiinnuttaa paikkansa mun jumppailussa.
Hetki sitten mun luona vieraili huoltomies (paitsi että hän oli nainen), joka korjasi mun keittiön pistorasiat. Mun blenderi, leivänpaahdin ja kahvinkeitin on majailleet jo kuukausia tämän vian takia olohuoneessa, hahhhaaa. Laiskuuden multihuipentuma, kun ei ole saanut yhtä vaivaista puhelua soitettua. Hyvä minä.

Nyt varaamaan kirppispöytää, jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti