torstai 22. toukokuuta 2014

Girls' Night

Vietettiin tiistaina vähän tyttöjen iltaa mun ihanien naisten kanssa. On ollut huikeaa nähdä näitä neitoja pitkästä aikaa enemmän! Oon huomannut, että välillä on aika haastavaa pitää yhteyttä kaikkiin niihin joihin haluaisi. Kun on asunut monella paikkakunnalla, ollut useammassa työpaikassa ja koulussa, niin niitä ihania tuttavuuksia on ehtinyt kertyä aika iso kasa. Tavallaan senkin takia tätä blogia on kivaa kirjoittaa, kun tiedän, että ainakin suurin osa mun tutuista täällä vierailee edes silloin tällöin, joten tällä tapaa pääsen kertomaan mun kuulumisia (oletan tässä tottakai, että kaikkia kiinnostaa mun tekemiset hahaha), vaikka tietenkin harmi, etten mä tiedä yhtä paljon niiden elämästä. Onneksi on instagrammit ja whatsapit!

Anyway, takaisin meidän tyttöjen iltaan. Mentiin ensin Fransmanniin syömään, johon päädyttiin pitkän ja raadollisen whatsappailun jälkeen, kun mä heittäydyin vähän kriittiseksi ruokalistojen suhteen. Fransmanni oli kylläkin oikein bueno valinta, koska mun ruoka oli taivaallisen hyvää!

 

Jälkkäriksi otettiin täydellistä crème brüléeta, lakoilla, mustikoilla ja marjahyytelöllä höystettynä.


Fransmannista siirryttiin Plevnaan katsomaan Outolintua, josta itseasiassa tykkäsin, vaikka se aika ennalta-arvattava ja nälkäpelimäinen olikin. Mutta sopi kyllä meidän tyttöjen iltaan paremmin kuin hyvin!


Vähänkö muuten Greyn Anatomia on kamala sarja. Eilen me katsottiin Mikon kanssa kasi tuotantokauden viimeiset jaksot, ja mähän olin ihan hajalla sen jälkeen. Mikko joutui mua silittää ja lohduttaa, kun mä olin vaan niin surullinen. Oon säälittävä nainen. Musta on tullut hirveä itkupilli.

Huomisen mä aion viettää vaan rannalla makoillen, ahh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti