keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Hikoilua, humalaa ja hyttysiä

 Hetkeen ei ole blogi saanut uutta sisältöä, joten nyt onkin sitten vähän pidemmältä aikaväliltä kertausta;

9.päivä sunnuntaina vietettiin Sauna Open Airin jälkilöylyjä Jack the Roosterissa, jonne mun kultapojat (eli Mikko bändeineen) pääsi esiintymään. Ja hiton hyvä keikka olikin! Porukkaa oli rutosti ja pojat kuulosti erittäinkin hyvältä. Mä olin oikein ylpeä tyttöystävä.


Viime viikko oli hyvin työntäyteinen. Keskiviikkona juoksin portaita ylös alas yhdeksän tuntia, pakkailin kenkiä, teippasin ja nostelin laatikoita ja hikoilin kuin pieni porsas. Pakattiin varmaan noin 80 laatikollista tavaraa, jotka lähetettiin meidän toiseen myymälään Espooseen.


Torstaina alkoi sitten kesäalen laitto, ja järjetön hikoilu eikun jatkui. Mutta, nyt on liike valmiina ale-shoppailijoita varten, ja mikä parhainta, ale-kamaa on paaaaljon paaljon! Mä yritän parhaani mukaan välttää kaikkia mahdollisia aleja, joten älkää pliis kukaan vihjatko mistään hyvistä löydöistä! Mun on aivan pakko tiukentaa säästölinjaani, jotta mulla on sitten varaa tuoda Nykistä tuliaisia. Itselleni.


Lauantaina lähdettiin viettämään Tampereen tyttöporukan kanssa rentoutumis-iltaa Vammalaan. Ostettiin rutosti grillattavaa ja aika kiitettävät määrät myös kurkun kostuketta. Majoituttiin Lauran ja Marian perheen piharakennukseen ja aurinkokin päätti paistaa. Vietettiin laatuaikaa yhdessä, saunottiin ja uitiin. Oli superhauskaa!
Jossakin vaiheessa yötä homma kuitenkin lähti melkeinpä koko porukalla lapasesta; meikäläinen on mm. kaatuillut, jättänyt omani ja parin muunkin takit narikkaan (omanihan hengaa siellä edelleen...), lähtenyt yksin hoipertelemaan kotiin kertomatta kenellekään muulle ja sitä rataa. Onneksi muutkin veti sen verran mallisuorituksia, että mun morkkikseni ei päässyt ylitsepääsemättömäksi. Seuraavana aamuna oli nimittäin jo tarpeeksi kestämistä siinä fyysisessä olotilassa, millaista en ollut kokenut sitten 18v-kännäilyjen. Muistikin pätki ja vessanpönttöä halailtiin.
Että sellainen "rentoutus"-päivä kera tyttöjen, hah. Nyt tuntuu, että juhannus tulee ihan liian aikaisin.

Nyt mä näytän jokseenkin tautiselta, kun jalat, ja varsinkin nilkat on täynnä elukoiden puremia, ja oikein mukavasti turvonneita ja kipeitä sellaisia. Kyllä maalla on vaan mukavaa...

 
Toivottavasti tässä blogissa ei tulla enää jatkossa näkemään mitään näin iljettävää

Ostin BikBokista harmaan perus maksin. Enkä ole sen oston jälkeen juuri muuta päällä pitänytkään; tuota kun voi yhdistellä melkeinpä ihan mihin vaan. Aika nerokas vaatekappale, sanon minä.

Huomenna alkaa mun juhannuksen viettoni! Perjantaina teen vielä visiitin kampaajan tuoliin ja sen jälkeen heitän vapaalle. Mennään porukalla mökille; jos tällä kertaa kuitenkin vähän rauhallisemmissa merkeissä mitä viime viikonloppuna.

Mukavaa juhannusta kaikille muillekin karvakamuille; älkää hukkuko :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti