sunnuntai 5. elokuuta 2012

Way to go

Ostin jotain ihanaa reilu viikko sitten.

Kaikinpuolin erittäin hyvä ostos; väri, malli, istuvuus, tuntu...ihan kaikki natsaa. 
Uskalsin jopa laittaa ton töihin päälle, vaikka pelkäsinkin koko ajan, että sotken sen johonkin, niin kuin mulla tapana on.

Pakko muuten taas avautua vähän mun ruoanlaitosta.... Kerroin täällä joskus aiemmin, kuinka mun makaronilaatikon teko päättyi aika savuisiin tunnelmiin.. No tänään mä sitten uskalsin taas koittaa, josko tällä kertaa onnistuisin paremmin, ja ei, mä tyrin sen homman jälleen kerran. Tällä kertaa unohdin koko laatikon uuniin, ja sieltä mä sen kävin äsken pelastamassa, tottakai pahasti pohjaan ja jokapaikkaan palaneena. No mutta ei hätää, ei se ollut ihan kokonaan menetetty keissi. :) 
Ehkä ensi kerralla sitten...

Ps. Käytiin eilen katsomassa uusin Batman, ja oli muuten hiton hyvä pätkä. Tosin mä valitsin sen verran hyvän näytösajan (23:00-02:00), että jossain vaiheessa silmät alkoi painaa auttamattoman paljon ja sammuin. Mutta onneksi vaan ehkä kymmeneksi minuutiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti