keskiviikko 29. elokuuta 2012

Life as I know it



Tää artikkeli sai mut samalla raivon että äärimmäisen huvittuneisuuden partaalle, hohhoijaa mitä tekstiä! Saa toki olla mitä mieltä ikinä haluaakaan, ja onhan meillä toki sananvapauskin, mutta hei camoooon ?!

Oon alkanut pikkuhiljaa miettimään mitä haluan elämässäni tehdä, ja vähän koulujakin kartottanut JA ehkä jopa päättänyt, mihin haluan hakea, kunhan sen aika taas tulee. Nyt mä teen ihan mielelläni töitä, eikä mulla mikään stressi tai hätä ole, koska mulla on ihana työ. :)
Sen verran voin kertoa, että stylistiksi mä olen aikomassa hakea, ellei nyt mitään sen suurempia mielenmuutoksia tule ! Mutta tosiaan, tuohonhan on vielä aikaa. Nyt mä aion vaan nauttia elämästä ja siitä, ettei se mun eläminen ole opintotuesta kiinni, ahh!
Että terveisiä vaan Kuopioon vaatetuksen tytöille, ei oo ikävä sinne opinahjoon! ;)

Ps. Ihanaaa, sain vihdoin tän blogin ulkoasun mieleisen näköiseksi, reilu vuosihan tässä on mennytkin tän kanssa sählätessä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti